USD35,85
EURO37,24
GBP44,54
BIST10.004,38
GR. ALTIN3.226,40
İstanbul
Ankara
İzmir
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Aksaray
Amasya
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkâri
Hatay
Iğdır
Isparta
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
featured

Binance Türkiye, İstanbul’da içerik üreticilerini bir ortaya getirdi

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Binance Türkiye, 14 Aralık 2024 tarihinde düzenlediği “İstanbul Meetup” aktifliğiyle teknoloji, toplumsal medya ve içerik üretimi alanındaki kıymetli isimleri bir ortaya getirdi. Dijital pazarlama ve içerik üretiminde öne çıkan trendlerin ele alındığı aktiflik 500’den fazla iştirakçinin ilgisini topladı.

Binance TR Genel Müdürü Mücahit Dönmez, Binance TR Pazarlama Yöneticisi Şahane Eldoğan, Binance TR Büyüme Müdürü Sena Dereli ve Binance TR Topluluk Müdürü Alper Bulut’un açılış konuşmalarıyla başlayan aktiflikte Binance Türkiye’nin lokal pazardaki güçlü varlığı vurgulandı. Binance Türkiye, yüzde 50’nin üzerindeki pazar hissesi ve 1,5 milyar TL özsermaye büyüklüğü ile kripto dalındaki başkan pozisyonunu pekiştirmeye devam ediyor.

Etkinlik kapsamında Binance TR İçerik Üreticisi Programı’nın ayrıntılarını paylaşan Alper Bulut, programın içerik üreticilerine sunduğu fırsatlara değindi. Program, toplumsal medya fenomenleri, topluluk önderleri ve içerik platformları için geniş bir ekosistem sağlıyor.

Dijital reklam stratejilerine dair değerli bilgiler veren Binance Küresel Paid Ads Takım Lideri Alexander Muñoz, içerik optimizasyonunun marka etkileşimindeki kritik rolüne dikkat çekti. Toplumsal medya trendlerinin tartışıldığı oturumda, nitelikli etkileşim ve trend içerik stratejileri öne çıktı.

TikTok Müşteri Çözümleri Lideri Cihan Öztürk, gerçekleştirdiği “TikTok Workshop” oturumunda finans ve teknoloji içeriklerinin geniş kitlelere nasıl ulaştırılabileceğine dair değerli püf noktalarını paylaştı. Dijital pazarlama dünyasının değerli isimlerinden Hakkı Alkan ve Binance TR Pazarlama Yöneticisi Şahane Eldoğan’ın yer aldığı “Fireside – Muvaffakiyet Öyküsü” sohbeti de iştirakçilerin ağır ilgisiyle karşılaştı. İkili, algoritmaların içerik üreticileri üzerindeki tesirlerini ve başarılı içerik stratejilerini somut örneklerle aktardı.

Etkinlik, düzenlenen Kahoot müsabakası ile eğlenceli bir atmosferde sona ererken katılımcılara iş birliği ve network fırsatları sundu. Binance Türkiye, 2024 yılı boyunca 8 aktiflikte toplam 3.000’den fazla iştirakçi ile bir ortaya gelerek topluluğunu büyütmeye devam ediyor. 7/24 canlı takviye hizmeti ve tam entegre banka kanallarıyla kullanıcı odaklı tahliller sunarak Türkiye’nin kripto ekosisteminde değerli bir rol oynuyor.

Binance Türkiye, İstanbul’da içerik üreticilerini bir ortaya getirdi

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Popüler Kültürün Nabzını Tutan Magazin ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!