Final Fantasy VII Rebirth yönetmeni Naoki Hamaguchi, oyunun yakında çıkacak PC versiyonu için yapılan geliştirmeleri aktardı. Hamaguchi, PC sürümünde karakter ve art plan modmelerinin yanı sıra dokuların güzelleştirilmesine odaklanıldığını belirtti. Bilhassa yüksek donanımlı PC’lere sahip oyuncular, PlayStation 5 ve PS5 Pro sürümlerine kıyasla kıymetli gelişmeler görecek. İşte detaylar!
Final Fantasy VII Rebirthdaha gerçekçi ışıklandırma sunacak
Hamaguchi, son röportajında “Final Fantasy VIII Rebirth’ün ışıklandırma süreçlerini büsbütün yeniledik” diyerek, karakterlerin ekrandaki sözlerinden genel görsel sunumlarına kadar her şeyin PS5 versiyonuna nazaran kıymetli ölçüde geliştirildiğini açıkladı. Yenilikler bilhassa ışık efektleri ve renderleme üzerinde ağırlaşıyor. Bu sayede PC oyuncuları, daha pürüzsüz ve etkileyici bir oyun tecrübesi yaşayacak.
Square Enix, Final Fantasy PC versiyonuna özel olarak daha fazla özştirme seçeneği sunduğunu duyurdu. Oyuncular, art plan modri için Ayrıntı Düzeyi (LoD) ayarları ve dokular için MIP haritalarını kullanarak görsrin yoğunluğunu artırabilecek. Ayrıyeten, gelişmiş gölge teknikleri ve daha yüksek kaliteli saç gölgeleri üzere iyileştirmeler de dikkat çekiyor.
Nothing Phone (3), yapay zeka dayanaklı olacak!
Nothing CEO’su Carl Pei’nin yaptığı sav edilen açıklamalara nazaran Nothing Phone (3), yapay zeka platformu için tanıtılacak.
PC versiyonunda yer alan NVIDIA DLSS dayanağı sayesinde oyun, yüksek performanslı sistemlerde saniyede 120 kare suratına kadar çalışabilecek. Ayrıyeten, oyunun ışıklandırma sistemi yapılan karşılaştırmalarda bariz bir biçimde öne çıkıyor. Öte yandan, PS5 Pro sürümü için de yeni Versatility (Çok Yönlülük) modu sunuldu. Bu ayar, PlayStation Spectral Harika Resolution (PSSR) teknolojisini kullanarak daha keskin ve net görsr sağlıyor.
Sizce PC versiyonundaki bu yenilikler oyunu tepeye taşır mı? Görüşlerinizi yorumlarda paylaşmayı unutmayın!