USD35,84
EURO37,22
GBP44,53
BIST10.004,38
GR. ALTIN3.228,84
İstanbul
Ankara
İzmir
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Aksaray
Amasya
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkâri
Hatay
Iğdır
Isparta
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
featured

Eski Nissan CEO’su, Honda ile birleşmeyle ilgili kaygılarını paylaştı

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Honda ve Nissan’ın şirketlerini birleştirmek için müzakerelerin başladığını duyurmasının akabinde eski Nissan CEO’su Carlos Ghosn, mutabakatla ilgili telaşlarını lisana getirdi. Ghosn, 19 yıldır otomobil üreticisinin lideri olarak görev aldı. Eski yönetici, kelam konusu birleşme kararı ile ilgili değerli açıklamalarda bulundu. İşte detaylar…

Eski Nissan CEO’su: Bu senaryoyu görmek çok üzücü

Ghosn’a nazaran Nissan, mutabakattaki en zayıf taraf olabilir ve birleşme sonrasında rastgele bir maliyet kesintisi yapılması halinde cezalandırılabilir. Ghosn’un açıklaması şöyle oldu: “İşin başına Honda’nın geçeceğinden hiç kuşkum yok ve 19 yıldır dalın tepesine taşıdığım Nissan için bu senaryoyu görmek çok üzücü.

Eski Nissan CEO’su Ghosn’un telaşı Squawk Box Europe programıyla yapılan bir röportaj sırasında ortaya çıktı. Şirketlerin sermayelerini karşılaştırdığımızda Ghosn’un konuşması daha manalı geliyor. Honda, Nissan’dan yaklaşık dört kat daha büyük ve Mitsubishi de holdingin bir modülü olmakla ilgileniyor.

Honda ve Nissan’ın birleşme planı, her iki şirketin de kontrolörü olacak. Bununla birlikte Tokyo Menkul Değerler Borsası’na kote olacak bir holding şirketinin kurulmasını öngörüyor.

İstanbul’da elektrikli otobüs dönemi!

Karsan elektrikli araçlarıyla İstanbul’da da dönüşümü hızlandırıyor. 100 elektrikli e-ATAK modeli Güngören Belediyesi’nin filosuna katıldı.

Nissan, Kasım ayında dünya çapındaki üretim kapasitesinde yüzde 20’lik bir azalmayı ve 9.000 çalışanın işten çıkarılmasını içeren büyük bir maliyet kesintisi duyurdu. Bu durum Ghosn’un Nissan’ın “panik modunu” etkinleştirdiğini tez etmesine neden oldu: “Kendi başlarına tahlil bulamıyorlar, bu yüzden bir kurtarıcı arıyorlar.

Bu atak, Honda yatırımcılarının şirketin Nissan’ı desteklemek zorunda kalacağı kaygısına yol açtı. Ancak şirketin CEO’su Toshihiro Mibe, müzakerelerin lakin Nissan’ın kendi başına ayakta durabileceğini göstermesi durumunda devam edeceğini söyledi.

Eski Nissan CEO’su, Honda ile birleşmeyle ilgili kaygılarını paylaştı

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Popüler Kültürün Nabzını Tutan Magazin ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!