USD35,86
EURO37,21
GBP44,51
BIST10.004,38
GR. ALTIN3.245,06
İstanbul
Ankara
İzmir
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Aksaray
Amasya
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkâri
Hatay
Iğdır
Isparta
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
featured

Kendi İçinde Kontaklı Remedy Cihanı Yeni Oluşuyormuş

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bildiğiniz üzere hem ana oyunlar hem de genişleme paketleri ile Alan Wake 2 ve Control oyunları birbiriyle irtibatlı. Control için çıkan AWE genişlemesi ile Bright Falls kasabasında yaşanan gizemli olayların temeline inmeye çalışıyor iken, Alan Wake 2 oyununun genişleme paketlerinde de Jesse Faden ve FBC tarafından görevlendirilen Casus Eztevez karakterlerini yönetiyor ve hatta Control 2 için de birinci ipuçlarını alıyorduk. Finlandiya menşeli geliştirici, bu halde Remedy Connected Universe ismini verdiği kendi içinde ilişkili Remedy evreni kurmuştu ve görünüşe nazaran bizleri devasa bir cihan bekliyor.

Kendi İçinde İrtibatlı Remedy Kainatı ile Pek Çok Yeni Kıssa Bizi Bekliyor

Yakın bir vakit evvel IGN tarafından gerçekleştirilen bir röportaj sırasında konuşan yaratıcı direktör ve senarist Sam Lake, bu cihanı genişletme niyetinde olduklarını resmen teyit etti. Remedy Connected Universe ile sunulan kapsayıcı kıssanın potansiyel finali ile ilgili olarak sorulan soruya yanıt veren Lake, daha yeni başladıklarını ve bu nedenle de olayların nasıl sona ereceğini konuşmak için çok erken olduğunu söyledi.

“Daha yeni başladığımızı hissediyorum, bu yüzden de bir final hakkında konuşmak için çok erken. Bu olayları birbirine bağlamayı seviyorum. Derinleştirmeyi ve irfanı genişletmeyi. Ortaya koyduğumuz, genişlettiğimiz ve farklı fikirleri göz önünde bulundurduğumuz bu kesimlerden faydalanmak, sahiden bir tıp fırsatmış üzere hissettiriyor. Nitekim heyecan verici hissettiriyor.”

Yaratıcı direktör ve senarist Sam Lake, bir yandan yeteri kadar malzemeye ve daha geniş bir kainatın hayranları için içine dalacakları genişletilmiş irfanına sahip olmayı ve bir yandan da her bir oyunun kendi ayakları üstünde durabilmesini garantileme amacında olduklarını da söylüyor.

“Yaklaşım halimiz, her bir oyunun kendi başına eğlendirici olması gerekliliği ve kendi ayakları üzerinde durabilmesi istikametinde. Bununla birlikte, hayranlarımız için, öteki Remedy oyunlarını oynayan beşerler için, devamlılığı olan bir cihan öyküsü için keşfedebilecekleri fazlaca öykü anlatmak istiyoruz. Ve tıpkı vakitte, umutluyuz ki artık bir cihan ve vakitle genişleteceğimiz bir oyun kataloğu var. Ümit ederim ki birinci Remedy oyununu oynayan bir kişi, kainatta devam edebilir ve öbür oyunlara da bir göz atabilir ve o tavşan deliğinde daha derinlere dalabilir.”

Bildiğiniz üzere Remedy Entertainment, halihazırda Control devam oyunu ve yan senaryolu çok oyunculu FBC: Firebreak ve Remedy Connected Universe dışında kalacağı iddia edilen Max Payne 1&2 Remake üzerinde çalışıyor.

Kendi İçinde Kontaklı Remedy Cihanı Yeni Oluşuyormuş

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Popüler Kültürün Nabzını Tutan Magazin ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!