USD35,84
EURO37,22
GBP44,53
BIST10.004,38
GR. ALTIN3.228,84
İstanbul
Ankara
İzmir
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Aksaray
Amasya
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkâri
Hatay
Iğdır
Isparta
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
featured

Mark Zuckerberg üzgün: Bir platform daha Threads’i geride bıraktı!

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Meta’nın 2023 yılında kullanıma sunduğu, X (Twitter) gibisi mikroblog platformu Threads, birinci devirlerinde büyük bir ilgi görerek gündemin doruğuna oturdu. Lakin vakitle bu popülaritesini sürdüremedi. Gelen son bilgilere nazaran Threads’in rakiplerinden biri daha onu geride bırakarak öne çıkmayı başardı. Meta’da yüzler gülmüyor üzere görünüyor.

Bluesky, faal kullanıcı sayısında Threads’i geride bıraktı!

2019 yılında kurulan ve başlangıçta sırf davetiye ile üye kabul eden Bluesky, kısa müddette büyük bir ivme yakalayarak geniş bir kullanıcı kitlesine ulaştı. Aktarılan bilgilere nazaran platformun taşınabilir uygulaması, günlük 3.5 milyon etkin kullanıcıya ulaşarak Threads’i geride bırakmış durumda.

Threads, hala Bluesky’dan 1.5 kat daha fazla kullanıcıya sahip olsa da bu oran kasım ayı başlarında 5 kat düzeyindeydi. Yakın vakitte yapılan duyuruya nazaran 22 milyon üyenin bulunduğu platform, bilhassa Amerika Birleşik Devletleri’ndeki seçim periyoduyla birlikte yüzde 300 üzere dikkat alımlı bir büyüme oranı yakaladı.

Twitter’ın eski haline benzediği söylenen Bluesky, süratli büyümesiyle birlikte kimi teknik zorluklarla da karşı karşıya kaldı. O denli ki platformda vakit zaman erişim kesintileri yaşanıyorken, dolandırıcılık şikayetlerinde de artış yaşandı. Alışılmış buna pek de şaşırmamak gerekiyor zira Bluesky da bu türlü bir büyüme beklemiyordu. Şirketin altyapısını geliştirmesi ve moderasyonu artırması bekleniyor.

Peki siz bu mevzu hakkında neler düşünüyorsunuz? Bluesky’a üye oldunuz mu? Görüşlerinizi aşağıdaki Yorumlar kısmından bizimle paylaşabilirsiniz.

Mark Zuckerberg üzgün: Bir platform daha Threads’i geride bıraktı!

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Popüler Kültürün Nabzını Tutan Magazin ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!