USD35,84
EURO37,22
GBP44,53
BIST10.004,38
GR. ALTIN3.228,84
İstanbul
Ankara
İzmir
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Aksaray
Amasya
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkâri
Hatay
Iğdır
Isparta
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
featured

Sürdürülebilir gelecek: BYD sodyum iyon pil geliştiriyor

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Çinli ünlü elektrikli araç üreticisi BYD, pazara her vakit yenilikler getirmeye odaklanıyor. Şu anda markanın en büyük eforlarından biri de şebeke düzeyinde güç depolamak için kullanılacak birinci 2.3 MWh sodyum iyon pil paketini geliştirmek oluyor. İşte detaylar…

BYD sürdürülebilirlik odaklı atılımını duyurdu

BYD’nin şu anda gezegendeki en büyük ikinci batarya üreticisi olduğunu belirtmekte yarar var. Bu da geliştirilmekte olan yeni teknolojinin ne kadar etkileyici olabileceğinin altını çiziyor. Üreticiye nazaran sodyum iyon batarya, şebeke seviyesinde bir batarya güç depolama sisteminin (BESS) tüm ihtiyaçlarını karşılayabilecek kapasitede.

Yeni teknoloji MC Cube-SIB ESS olarak isimlendiriliyor ve şebeke seviyesinde güç depolamaya odaklanan “dünyanın birinci yüksek performanslı sodyum-iyon pili” olarak lanse ediliyor.

BYD firmasından Kai Wang tarafından açıklandığı üzere, batarya tıpkı vakitte BYD’nin kendi Blade paketleme mimarisi üzerine inşa ediliyor. Kapasitesi 2,3 MWh olan 1200 V MC Cube, 800 V-1400 V aralığını kapsayan bir tansiyona dayanabiliyor.

Elektrikli araç satışlarına yeni düzenleme mi geliyor?

Tüm dünyada yeni devrin en büyük trendlerinden biri olan elektrikli araba ve araç satışlarıyla ilgili enteresan bir haber geldi.

Hammadde çok bol olduğu için sodyum-iyon piller öbür atai pillerden çok daha ucuz olarak biliniyor. Ayrıyeten sıcak olmadıklarında bile daha uzun bir hizmet ömrü ve daha yüksek bir deşarj oranı sağladığını ekleyelim.

Son olarak bu piller delinme, yüksek sıcaklıklara maruz kalma ve hatta fabrika yanlışları üzere makul durumlarda denetim edilemeyen bir termal kaçak ortaya çıkarabilen lityum kullanan modrden bile daha inançlı kabul ediliyor.

Peki siz BYD firmasının bu atılımı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sürdürülebilir gelecek: BYD sodyum iyon pil geliştiriyor

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Popüler Kültürün Nabzını Tutan Magazin ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!